úterý 3. prosince 2013

November favorites.

Keďže je november za nami, pridávam aj mesačné favorites. Tentokrát tu ale nebude len čisto kozmetika, ale aj iné veci. Snáď sa vám článok bude páčiť. :)

KOZMETIKA:

Dezodorant Dove granátové jablko


Tento dezodorant je proste úžasný! Nielenže naozaj účinkuje, po Nivei je to príjemná zmena, keďže Dove nezanecháva na oblečení žiadne mokré fľaky ako Nivea, ale ešte aj krásne vonia.

Catrice rúž


Je síce pravda, že až tak často som ho na sebe nemala, len možno za mesiac 3 krát (keďže do školy si rúž nedávam), ale je naozaj krásny a pery aj hydratuje.

Púder Astor Anti Shine Mattitude



Úžasný púder, som s ním maximálne spokojná. Púder prekryje aj to, čo make-up spolu s mojim zeleným  korektorom neprekryli. Mimochodom, "púdrovanie" ma baví z celého líčenia najviac.

OBLEČENIE a DOPLNKY:

Tmavomodré tielko


Jednoduché jednofarebné tričká na ramienkach sú multifunkčné, môžu sa nosiť ako aj v najväčších horúčavách cez leto, takisto aj pod košele či voľné tričká/svetre cez zimu. Toto "tielko" mám konkrétne z Primarku, je elastické a hodí sa mi ako aj pod rifľovú košeľu, tak aj pod červenú. Mám ho proste rada. :) Plánujem si kúpiť ešte pár podobných, z toho určite biele...

Beanie Paris


Túto beanie mám z Tally Weijl a neskutočne ju zbožňujem. V novembri som ju nosila takmer neustále. Jednoducho zbožňujem beanies z nápismi.

Tigrie náušnice


Tieto tigrie náušnice jednoducho milujem. Sú z Gate. Najprv ma nijak extra nezaujali, upozornila na ne mama a nakoniec ani neviem prečo som ich zobrala... Ale teraz rozhodne neľutujem :D Tak to už býva, čo sa vám nepáči sa vám zapáči a to čo sa vám páči vás raz omrzí...

HUDBA:

Enrique Iglesias - Heart Attack


Pred troma rokmi (bože, hrozne to letí :D) som bola závislá na I Like It. Teraz som závislá na tejto. A už som si myslela, že Iglesias má konečne klip bez hmm "sexuálneho podtónu", no on tam vtrepal neveru :D Why not...  :D Každopádne, pesnička je úžasná :)

One Direction - Midnight Memories (celý album)


Na tomto albume sú skvelé pesničky! Nevedela som, čo mám od nového albumu 1D očakávať, no nakoniec ma dokonca prekvapil a veľmi sa vydaril :) Moje najobľúbenejšie pesničky sú Story of my life, Happily, You and I, Alive...

FILMY:

Thor - The Dark World


Filmy poslednú dobu moc nepozerám, ale keď si nejaký pozriem, tak väčšinou v kine. V novembri som bola na Thorovi - Temný svet. Film bol úžasný a ľahko pochopiteľný, aj keď som (zatiaľ) nevidela jednotku. Bol veľmi akčný a vtipný a to mám ja rada :)

SERIÁLY:

American Horror Story


AHS je jeden z najlepších seriálov najlepší seriál, aký som kedy videla. Ani tie novembrové časti ma nesklamali. Určite si to pozrite, neoľutujete!

JEDLO:

Oreo a Miňonky

To je to, čo som tento mesiac zo sladkostí jedla najviac. Oreo som kedysi nemusela, no od leta ho milujem. Z miňoniek mám najradšej modré, tie sú naj!




OSTATNÉ:
táto kolónka bude trošku iná ako ostatné :D

Felicity & Oliver



Ich dvoch jednoducho zbožňujem. Síce ešte netvoria pár, ale ja dúfam, že raz budú. Neskutočne to medzi nimi iskrí, hlavne posledné diely. Fandím im! :D

Zayn(ov hlas)


Už som vám spomínala, že Midnight Memories zbožňujem. Oh, a o čo viac zbožňujem ešte Zaynov hlas! Má ho z chalanov podľa mňa najlepší, dokáže spievať aj "jemne" ako aj "drsno" a vysoké tóny hravo zvládne. Moje najobľúbenejšie Zaynove sóla sú najmä v Story of my life, Half a heart, Something Great...Milujem ho! ♥


3 komentáře:

  1. ja som mala od Nivei stres protect a bola som snim fakt spokojna určite si ho ešte kupim, ale dove je tiež super, dlho vonia:))

    OdpovědětVymazat
  2. Tá farba rúžu ♥ A tie isté tygrie náušnice mám len v striebornej farbe :D tá čiapka PARIS ♥

    http://fashionnicki.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Dove deodoranty jsou moje nejoblíbenější !

    OdpovědětVymazat